Yakında ´´Kaç Kuruşluk?´´ değil; ´´Kaç Tıklamalık Adamsın, Markasın?´´ diyecekler

İtibari değeriniz; takipçi sayınızla ölçülecek

Hatalı kullanım rezil, akıllı kullanım vezir, sıfır kullanım sefil eder!

Kişisel ve kurumsal gelecekte başarı, başarısızlık mutlaka
sosyal medyadan geçecek

Bir an önce bu yenidünyanın, yeni mecrasını, iletişim ortamını anlamak,
akıllı kullanmak gerekiyor…

İster iş, ister sosyal amaçlı olsun; gelecekte her türlü iletişimde omurgayı bu yeni nesil platformların oluşturacğına kesin gözü ile bakılıyor.

Sosyal Medya

İnsanları birbirine bağlayan ya da dışında kalınması halinde koparan en önemli unsurlardan biri olarak
hızla hayatımıza girdi.  



    

Yukarıdaki nedenlerle, bu programda yanıtlanacak sorular

– Sosyal Medya neden önemli?

– Değişik uygulamalar; Bloglar, Facebook, FriendFeed, Google Buzz, Twitter

– İy, kötü, yararlı, yararsız kullanımlar, etik kurallar

– Sosyal Medya başarımı nasıl etkiler, katlar veya sıfırlar?

– Nasıl başlamalı ya da nasıl geliştirip, iyileştirmeli?

Bu programa katılanlar ne kazanacaklar? 

– Yeniçağın en etkin, yaygın iletişim mecralarının, Sosyal Medya fenomeninin gerçekten ne ve niye kritik
olduğunu anlayacaklar.

– Sosyal Medya uygulamalarının iş, kariyer ve yaşam başarılarını arttıracak şekilde kullanımı için ipuçları    ve teknikler alacaklar

– Amaçlı ve akıllı Sosyal Medya kullanıcısı, internet yazarı, blogger olmanın inceliklerini kavrayacaklar

– “Aanalog-Dijital entegre iletişim” ne demek? Anlayacaklar

– İş ve sosyal yaşamı bu mecralar aracılığı ile etkin, işe yarar biçimde bağdaştırabilme becerisini
geliştirecekler     

İçerik Özeti  

Bireylerin internette birbirleriyle yaptığı diyalog ve paylaşımlara topluca verilen isim;
Sosyal Medyadır ve Interaktif WEB, Blog (www.m-gen.biz), Mikro Blog (TwitterFriend Feed,
Pinterest), Sosyal Ağlar (FacebookLinkedinYouTubeGoogle+FlickrPicasaFourSquare vb.) dan oluşur.



Daha çok  gençlerin, teknolojiye daha yakın duranların ilgilendiği, iş dışı, sosyal hayatı ilgilendiren
paylaşımların söz konusu olduğu internet ortamları olarak algılanıyor, kullanılıyordu.

Ancak, özellikle Barak Obama’nın seçilmesindeki tartışılmaz katkısı ile Sosyal Ağlar ve bloglar her
kesimden kişi ve kurumun dikkatini çekti.

İnsanlar Obama´dan sonra ‘Sosyal Medya’ya daha farklı bakmaya, daha farklı, çok çeşitli amaçlar için
de kullanabileceklerini fark etmeye başladılar. 

Ülkemizde, özellikle 2009-2011 yıllarında bu yeni mecranın kullanımı, her yenilikte olduğu gibi iyi-kötü-
yararlı-yararsız unsurlarıyla birlikte, yaygınlaşmaya, farkındalık, ilgi ve içinde olma gereği, hızla artmaya
başladı.

Şu anda gelinen nokta; Gelecekte kişisel ve kurumsal başarı için Sosyal Medya nın akıllı bir üyesi,
kullanıcısı, yaratıcısı olmak şart!

   

Geleceğin yıldızları bloggerlardan, internet girişimcilerinden, 

Sanal dünya experlerinden çıkacak… Ya onlardan biri olmanız, ya da onlardan bir olan müşterinizi iyi
anlamanız, insanlarla sosyal ortamda bağlantı, güven, yakınlaşma yaratmanız gerekiyor.




Başarı için birey ve kurumlar; bu önemli aracı ne için, nerede, nasıl, ne zaman, kimlerle, ne yaparak
kullanacağını belirlemeli.
 Hayatın diğer bileşenleriyle, entegre, yararlı, etkin bir sistem kurabilmeli.

Sosyal Medyayı akıllı kullananlar;

– Geleceğin iş ve sosyal iletişim dünyasını yönlendirecek

– Dijital çağa geçişi yönetebilecek

– Sosyal Medya’nın iş, kariyer ve yaşam başarılarını arttıracak

– Bilgi, yöntem ve uygulanabilir ipuçlarını alacak,

– Diğer iletişim araçlarıyla entegrasyonunu sağlayacaklar.

– Blogger ve Sosyal Medyacı olacak veya niye olmadıklarını

– Ya da ne düzeyde olabileceklerine, olmaları gerektiğine karar verecekler …

 
m-gen

Yazar: İbrahim AKCAVLI

administrator

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir